Selasa, Jun 12

ANGIN petang..

Salam 1 Malaysia..

dah petang baru nak publish entry.. minggu yang TIADA MOOD BEKERJA.. terasa nak bercuti.. dan mungkin juga terkesan rentetan daripada tak jadi terbang ke langkawi hujung tahun ni.. sob!! sob!! sedey tu ada gak.. tapi apakan daya.. kita hanya mampu merancang.. segalanya ketentuanNYA.. ini waktu dia dalam kesempitan.. tak kan kita nak paksa kan?? kan?? kan kita masih berperikemanusiaan.. bertolak ansur.. ada rezeki.. kita pergi tempat lain pula ya.. tapi yang penting nak gak bercuti hujung tahun ni!! tak kira.. jauh ke dekat.. asal dapat bercuti hujung tahun..

layang-layang terbang melayang..

hujung minggu yang agak kebosanan bile bekalan air terputus.. mula jam lebih kurang 10 pagi.. sampai ke petang masih tiada air.. dengan kerenah anak-anak yang bosan duduk rumah.. akhirnya bonda ajak pergi pantai remis.. ambik angin petang katanya.. siap-siap.. pas asar gerak pegi pantai remis.. gerak awal supaya senang dapat parking.. pantainya tak la cantik mane.. tapi ramai je pengunjungnya.. bukan ape.. saje ambik angin petang.. main layang-layang.. gerai makanan pun banyak je kat sini.. sediakan duit saje.. ahakss!! layan gamba je la erk.. aksi dua beradik plus adik sepupu.. nasib la adik sepupu ikut.. kalau tak memang haru nak layan dua beradik ni.. macam-macam ragam..

udah le panas.. ayah pakaikan baju tak berlengan plak..
sengih gatal.. ahakss!!
kalau bergamba mesti nak buat tangan macam tu..
TQ acik iqa.. layan kami..
air surut..dapat lah bermain air sikit.. kutip kulit kerang..
sebelum susah nak kuar dari parking.. lebih kurang pukul 6.20 petang kami bergerak pulang.. Alhamdulillah..  sebelum maghrib selamat tiba di teratak bonda..

5 ulasan:

Cho Zila berkata...

budak2 sebayatu memang bergambar suka ngat buat gaya tu.. mula ok tapi kalau dah tiap gambo gitu geram gak kan..

:: Mrs.Eady :: berkata...

alahaiii...sabar lah..

CtAyue berkata...

cuti kat lain lak kak..sabar yer..

Saya Disini berkata...

bestnye

Masya berkata...

SESEKALI RIADAH DIPETANG HARI BESTKAN...