Selasa, Januari 8

KOSONG..

Salam 1 Malaysia..

petang hari yang bagiku sangat-sangat membosankan.. dah dua hari aku merasakannya.. sepeti kosong.. kenapa jadi macam tu?? ni la dia.. akibat bila masanya CPU aku meragam.. segala data dalam CPU.. hairan bin ajaib.. bile................. letak CPU tu pada plug bilik lain.. bernyawa dengan aman bahagianya.. tapi.. bile letak CPU pada plug tempat aku.. tak sampai 5 minit.. dah tidak bernyawa.. HUWAAAA!!! apa penyakit mu sayang.. hah! ambik ko.. kuar dah ayat manja aku..


bile CPU ni meragam.. mood pun tarak la.. dah sah-sah segala data kerja dalam tu.. aku nak edit untuk tahun 2013 punya format pun tak boleh.. dok melangut je la.. di beri pinjam CPU lain.. tapi ye la.. data semua tak de.. ape lagi.. aku layan facebook.. twitter.. buat apa yang patut dengan meja yang dah serabut sangat-sangat ni.. dengan rak yang dah tak rupe rak.. haishhh!!! tapi aku BOSAN!! BOSAN!! tak de lagu-lagu.. sunyi.. sepi.. sangat-sangat la tak tau nak buat apa.. 

udah la CPU ni tak leh tengok movie..huh!! sabar la hati.. tahap kebosanan hampir maksima.. dan akhirnya.. daku layan Oh! MAMA TIRIKU.. novel lagi.. melayan diri sendiri di waktu rehat.. cepat-cepat lah doktor komputer betulkan CPU saya!! pls!!!! kosong.. kosong.. (terbayang gaya ajak shiro nyanyi lagu ni.. dalam maharaja lawak mega..)

bile CPU sendiri tak de.. maka.. update blog tak bergamba.. dan banyaklah entry aku tersangkut.. cerita ke utara.. 1 entry pun tak publish lagi.. basi sungguh la nanti cite utara.. ahakss!! tak pa la.. cheq usaha gak la.. kasi update blog bergamba.. gamaknya kene update dari rumah la ni.. oh!! berusaha!!


4 ulasan:

Masya berkata...

takpa lambat update.. saya free baca maraton hihihihihi

Cho Zila berkata...

ala sedihnyer... takper nanti dah ok blog akan berjalan lancar...

Unknown berkata...

sabar la..kalo prob pc ke cpu ke mmg ati kan..semua kerja akan tergendala..xpe time prob rest cukup2..khatamkan novel dlu..heee

LiNda berkata...

huhu, kalo pc or laptotp yg meragam memang ilang le mood kite kan. Takpe2, take ur time :)