Khamis, Julai 19

khas UNTUKMU..

Salam 1 Malaysia..

harap cuaca cerah di petang hari.. setelah hujan yang agak lebat di pagi hari.. Syukur.. Alhamdulillah.. walaupun ada sedikit rasa risau memandu dalam keadaan hujan.. entry di petang hari yang simple.. tapi bermakna bagiku.. mungkin tidak pada orang lain.. [sila tekan X jika tidak mahu membaca entry ini] :p

2 hari lepas balik keje singgah ke kedai handphone walaupun pada masa itu sebenarnya aku kebasahan.. tapi tak la lencun.. masih di cover dengan baju hujan.. singgah ke kedai handphone bukan untuk beli handphone untuk aku, tapi untuk bonda tersayang.. dah nak dekat puasa, maka handphone itu perlu untuk bonda walau hakikatnya, bonda tak nak.. telefon rumah dan setengah tahun rosak.. report dah berpuluh.. tapi tiada tindakan.. tapi tak pe la.. asal internet masih boleh guna.. layankan aje.. telefon rumah tu pun yang biasa guna bonda.. 

taraaaaaaaaa.....

simple je handphone ni..
tak perasan masa beli.. boleh dengar radio tu..
macam-macam siri dah nokia ni.. NOKIA 100
ni lah handphone bonda..
kegunaan utama handphone bagi bonda lebih pada bulan puasa.. kenapa?? opkos la.. senang aku call bonda.. mau buka makan apa.. nak masak or beli.. kan?? kan?? dan yang lain-lain tu.. senang untuk along call.. kalau tak kene tunggu malam baru boleh call.. sebab malam je aku ngan adindaku ada di rumah.. siang keje.. harap ianya memudahkan bonda.. sempat bonda berseloroh.. "nanti jangan lupa belikan bonda beg kecik untuk simpan handphone macam kamu punya.." sengih je aku.. dan menjawab.. "sabtu ni kita pegi tesco beli ya.." tergelak bonda.. aku happy bile tengok bonda happy.. moga kegembiraan ini sentiasa ada bersama kita bonda.. SAYANG BONDA SELALU!!

6 ulasan:

Cho Zila berkata...

so sweet.. baguih anak bondani.... memang dulu mak akak pun tak nak dah adani senangler sikit dia...

Acik Erna berkata...

assalam AH..alhamdulillah dapat membahagiakan hati bonda

LiNda berkata...

bagus2..happy bonda.seronok kan tgok parent kite happy..:)

RIZZNA berkata...

Anak yg bagus, mcm tu lah kannññ...kena buat tutorial mcm mana nk guna. Better setkn speedial utk bonda sng nk call ank2. Mcm CiM, setkn no ikut giliran ank. Haaa nak call kakak, tkn 2, adik tkn 3, 1 tkleh spdial, its ok, abg kamipun dh tkda.

Aine Ainun berkata...

AA ble bayangkan...mst die hepi...=))
lagi teruja anak yang belikan...

betul2...
bagus sennag nak call kan kalo ade Ape2

Outbound di malang berkata...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...