Selasa, Julai 2

GAYA omputih..

Salam 1 Malaysia..

lama tak ber entry.. akibat di longgok kan dengan kerja sampai menggunung.. sampai sakit-sakit bahu ni.. main dengan kertas, tangan terluka.. tu normal untuk diri ini.. kerja harus dilakukan seikhlas hati..

today... eceh!! Sapan SPAGHETTI CARBONARA.. tak menahan kan.. sapan gaya omputih.. hari ni buat potluck kat opis.. sempena sebelum posa.. kita makan ramai-ramai.. baru syok.. dah lama tak makan ramai.. spaghetti ni kawan aku buat.. aku bawa ayam masak kicap je.. yang sonang..


untuk pertama kalinya tau.. aku makan benda ni.. ahaksss!! kuno gile tak?? bukan sebab apa.. kat rumah aku.. bab benda macam ni memang tak dapat banyak peminat.. masih lidah melayu sangat.. so makan dengan kawan-kawan baru best!!

4 ulasan:

Masya berkata...

sedapp sangat, terbaiklah nadia.. kuah tu pekat sikit jer lg okk kot ... agak² kalau masak boh cli padi boleh tak hahaha .. mulalh nak derhaka tu....

Acik Erna berkata...

assalam AH..acik pun tak pernah makan tu..tapi pernah buat goreng spaghetti sendiri..buat macam goreng mee he he

CtAyue berkata...

sedap..sedap... nk resepi..hehe.. dh lama teringin nk buat yg kuah putih ni tp risau tk menjadi..

Riedaffya ibrahim berkata...

sedap nih..sma kat rumah sy pon ramai lidah melayu..kalo nak buat, kene pakat2 la..