Rabu, Julai 3

Wordless Wednesday : 1 Lagi..

Salam 1 Malaysia..

RABU kembali lagi.. dah di pertengahan minggu.. ya.. minggu depan hari Rabu dan mula berpuasa ya kawan-kawan.. 1 Ramadhan.. InsyaAllah.. moga dipermudahkan.. persiapan berpuasa?? cukup bagiku diberikan kesihatan tubuh badan.. di murahkan rezeki.. risaukan diri ini.. sakit lama sering berulang datangnya..

opsss!! WORDLESS WEDNESDAY ok!! senyum tak perlu berkata banyak-banyak..


tercapai 1 lagi impian dan harapan.. hanya yang tinggal untuk gajet.. DSLR atau Camera Galaxy.. 
fuhhhh!!! kene menabung lagi.. duit tabungan dah abis.. haishhh!!!

nota blog : CUAK bila si kura-kura tetibe tak boleh start masa minum pagi tadi.. masa minum parking kete kat car wash.. alang-alang si kura-kura dah comot.. ini untuk kali kedua anta si kura-kura kat situ.. lepas makan dan minum.. ambik si kura-kura.. tetibe tak boleh start.. ayooo!!! cuak gaban aku.. bateri kong ke nape ea?? ke gear orang tu letak tak betul?? puas aku usik-usik stereng ngan gear ngan break.. Ya Allah.. KAU permudahkan segala urusan dan perjalananku.. Amin..

4 ulasan:

Masya berkata...

hohohoho.. gajet baru, kt jugak yg xde lg .. pasrah pakai jerlah apa yg adooo....

erkkk dah kenapa bateri nak kong ler tu..

Riedaffya ibrahim berkata...

cantik gadjet baru AH....lepas ni amik gambar bebanyak tau..

Aine Ainun berkata...

bestnya...tahinah berjaya dapatykannya...=)
usaha kitasendiri pst berbaloi kan..=)

la, kenapa kete da ok ke ni?

Aine Ainun berkata...

bestnya...tahinah berjaya dapatykannya...=)
usaha kitasendiri pst berbaloi kan..=)

la, kenapa kete da ok ke ni?