Jumaat, Oktober 5

30.09.2012 punya CERITA..

Salam 1 Malaysia..

dah bulan Oktober dah.. kejapnya lahai.. dah masuk 3 bulan terakhir untuk tahun ni.. alamak!! usiaku akan berganjak untuk tahun ini juga.. opsss!! dah tua la gamaknya.. tinggal bape hari lagi.. dah ready ke?? yang perlu ready untuk pertanyaan.. "bile nak kawin.." hehehe.. tu soalan biasa la.. apa lagi yang mampu aku perkatakan.. hanya mampu tersenyum dan menjawap.. "tolong doakan untuk saya.. mungkin doa kamu termakbul dari doa saya.." tu je la yang mampu aku jawap.. kan?? nak wat cam ne lagi.. usaha.. tetap la kan.. belum lagi rasanya angkat bendera putih.. hehehe.. berdoa.. setakat ni.. tak penah putus lagi.. lagi.. nak buat cam ne?? sape ada petua.. meh share dengan ku.. 

kisah hari terakhir bulan September.. hari ahad yang agak meletihkan.. mane tak nya.. 3 kenduri kawin kene pegi.. rumah pertama.. opkos la.. rumah kakak sepupu.. anak buah aku kawin.. haishh!! anak buah dah kawin tu.. makcik tak kawin lagi.. ahakss!! tak pe.. jodoh mereka dah sampai.. aku ni.. benonya dah pangkat nenek.. opsss!! nenek u.. nenek muda la erk.. sebab masih muda.. muda ke?? ahakss!! muda la.. baru 3 siri.. kan?? kan??

cantik pelamin anak buah aku ni..
Selamat Pengantin Baru Shahril & Sofea..
tak dapat tunggu pengantin.. nak ke rumah kawan baik pulak..

rumah kedua.. kawan dari sekolah menengah.. sampai la sekarang.. kira kawan berjimba di hujung minggu setiap bulan.. sorang dah berkurang.. tinggal lah kami ber empat.. 3 dara.. 1 teruna.. 21 Oktober ni.. sorang bertunang.. moga dipermudahkan segala urusan kamu ely.. tak pe.. sape dah ready.. kami doakan yang terbaik.. kawan tetap kawan kan.. hope suami dia orang OK!! moga kekal hubungan sahabat hingga ke akhir hayat..

cantik tak??
Selamat Pengantin Baru.. Zahanim & Nazrul..
ambik berkat sikit!!

ely & pja.. di pelamin..
last post..
with AMMAR..

rumah ketiga.. majlis kenduri kawin anak kawan sekerja.. perghh... umah ni aku dah tak boleh makan.. dah full tank.. cuma minum.. dah letih pun iye.. mane tak nya.. kuar rumah dari jam 9 pagi.. perghh.. berlengas badan jangan cakap.. nasib la adinda tak buat muka monyok.. dan last destinasi aku dan adinda.. ahakss!! TUTTI FRUITY.. bodek adinda yang lepas gaji.. dapat la makan eskem.. sedap..sedap..sedap.. dan akhirnya.. pulang ke rumah dengan kepenatan.. minggu ni ada 2 jemputan.. minggu depan ada 2 jemputan.. banyak dah majlis kenduri kawin bila dah dekat-dekat cuti sekolah kan.. get ready je la.. asal hujung minggu.. tak masak.. :p

selamat berhujung minggu kawan-kawan..

6 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

selamat berhjg minggu :)

Cho Zila berkata...

tak kisahler.. janji bahagia.. singletu tak bahagiaker...

Arjuna Sakura berkata...

“Maha Suci Tuhan yang telah menciptakan pasangan-pasangan semuanya, baik dari apa yang ditumbuhkan oleh bumi dan dari diri mereka maupun dari apa yang tidak mereka ketahui.” Surah Yassin. Ayat ke 36.

Acik Erna berkata...

asslaam AH..rasa sekejap je dah setahun kan..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Rasa mcm dah lama tak bertandang ke sini....sorry la ye..YM agak busy gitu. Cantiknyer, pelamin2 tuh...:) teringat pulak zaman Ym dedulu...hehehe

rieda_ffya berkata...

byk kenduri kawin ye..jgn risau psl jodoh..InsyaAllah ade la tu..sape yg xnak bahagia kan...