Jumaat, September 28

apa yang MENARIK??

Salam 1 Malaysia..

Jumaat yang indah.. moga hati ini tenang-tenang saje.. tiada gundah gulana.. subuh hari ini dihadiahkan hujan yang lebat.. syukur.. alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumiMU ini Ya Allah.. minggu yang bergelodak.. aku tak pasti mengapa begini.. dekatkanlah jiwa ini denganMU Ya Allah.. untuk sentiasa dekat denganMU.. ada masanya aku leka.. cuai.. lalai.. hambaMU ini lemah..






28 September 2012.. pembentangan bajet 2013.. apa yang menarik?? nantikan.. adakah imbuhan untuk penjawat awam?? adakah bantuan BR1M masih diteruskan?? bagaimana dengan cukai pendapatan?? banyak persoalan untuk bajet 2013.. harap sangat adil dan saksama.. dulu.. ermmm.. sebelum menjadi penjawat awam.. tak de makna nak menanti bajet tahunan.. ahakss!! jujur ni.. serius.. tak main-main.. bila dah jadi penjawat awam.. agenda tahunan ni yang di nantikan.. yang aku tunggu.. yeahaaaaaa.. BONUS.. ada ke tak de.. tu je la.. bab-bab lain.. kalau ada.. bonus tambahan.. kan?? kan?? korang cam ne??



nota blog : nak anta cik kura-kura ke servis centre.. demam plak.. harap tak de apa-apa la.. risau..

3 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

amin ~

rieda_ffya berkata...

semoga hari2 kita sentiasa membahagiakan...amin..

shahrazali berkata...

aminnnnnn.....

bajet pun dah terbentang..hehe..