Isnin, Oktober 22

Syukur.. Alhamdulillah..

Salam 1 Malaysia..


Syukur.. Alhamdulillah.. genap usiaku 31 tahun hari ini.. segala puji padaMU Ya Allah.. aku masih bernafas di bumiMU ini.. masih boleh beribadah.. masih boleh berbakti kepada bondaku.. segala rahmat yang telah ENGKAU berikan kepadaku.. anugerah tak terhingga.. hanya kesyukuran ku panjatkan kepadaMU..  walaupun ada masanya.. aku mengeluh.. mengadu padaMU.. diriku masih belum cukup kuat untuk menghadapi ujianMU..


31.. perghh.. dah tua ye.. tapi.. apa ada pada nombor kan.. yang penting jiwa dan hati macam masih muda.. ahakss!! pasan la.. muda la konon.. Syukur.. dengan usia begini.. sudah mula mencari aset.. sebetulnya.. masih berhutang.. hutang sana.. hutang sini.. yang jumlahnya.. beratus ribu.. haishh!! seram je bila ingat.. tapi.. cam ne.. nak ada aset.. guna cash money.. memang aku tak mampu.. syukurlah.. walau masih hak bank.. ada si kura-kura dan istana takeshi.. banyak lagi benda yang nak ku cari.. tapi kenelah seiring dengan akhirat.. moga diriku sentiasa berada dalam landasan yang betul.. tegurlah aku.. andai aku leka.. tegurlah aku.. andai aku berbangga.. tegurlah aku.. andai aku tersasar.. supaya aku kembali ke jalan yang benar..

memandangkan kawan-kawan opis ada yang puasa.. ada yang berkursus.. maka.. acara makan-makan di opis di tangguhkan buat sementara.. tapi yang pasti rasanya.. sebelum cuti raya haji.. acara makan-makan di rumah.. rasanya.. masa raya haji la kot.. sekali je la.. penat nak masak banyak-banyak kali.. mohon kawan-kawan doakan kesejahteraan ku.. moga panjang umur.. murah rezeki.. dipermudahkan segala urusan.. banyakkan amal ibadah dan juga.. doakan moga cepat bertemu jodoh ya.. panjang betul permintaan ni.. mungkin panjang tu la jambatan ku untuk bertemu jodohku.. haishhh!! maaf ya.. melalut pulak.. moga diperkenankan Allah s.w.t.

nota blog : hari ni rasa nak berbuka puasa makan pizza la.. cam dah lama tak makan pizza kat rumah bonda.. nyummi!! 





8 ulasan:

Masya berkata...

selamat hari lahir.. moga dipanjangkan umur & sentiasa dimurahkan rezeki ....

Acik Erna berkata...

Assalam AH,,selamat hari lahir..semoga sentiasa didalam rahmat yang esa.
acik pun belum fikir lagi nak buka puasa apa hari ni

SYANI berkata...

Happy Birthday... semoga sentiasa bahagia dunia & akhirat.

yana halim berkata...

happy birthday nani...semoga diperkenankan segala doa-doanya. amiiinnn...

LiNda berkata...

Semoga dipanjgkn umur, diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki...kene panggil akk la ni. Maaf selama ni xtau umur akk ;)

rieda_ffya berkata...

happy besday...semoga dipanjangkan umur ye..jgn risau gak bab jodoh tau..senyum sokmo...semoga aktif berbelog sampai lebam...heee

@e_da berkata...

Selamat hari lahir...semoga allah pemudahkan semua urusan

lepakk.com berkata...

Selamat hari lahir