Jumaat, Julai 13

TERPENGARUH betul!!

Salam 1 Malaysia..

sejak nak puasa ni.. cepat betul anak tekak ni nak makan macam-macam.. macam la dah tak de hari lepas bulan puasa kan.. nafsu betul la.. haishhh!! kalau di ikutkan.. amatlah parah.. ikut hawa nafsu.. parah poket.. eh!! beg duit.. :p

rabu lepas dalam MHI ada fiesta makan buah durian.. udah le pagi-pagi di tayangkan raja buah tu.. telan air liur la pulak.. teringin beno gamaknya.. siap msg adik.. petang kang balik keje nak beli durian la.. adik muskil.. dah kenapa tetibe awal pagi udah kate nak beli durian.. mimpi ke?? aku pun cite ni sebab ada kat MHI.. gelak sakan dia.. sebab aku jarang berkelakuan cam ni.. 

balik keje tu dengan bersungguh nak beli durian.. singgah kat batu belah beli.. yang 3 biji 10 ringgit.. sekali penjual kate.. kalau beli RM30.. saya bagi 10 biji.. kira 1 biji RM3 la kan?? kan?? boleh la.. beli la RM30 bersamaan 10 biji..

bonda agak terkejut.. tak de cite ape pun masa pegi keje.. tau-tau balik keje beli buah durian.. ahakss!! anakmu TERPENGARUH dengan slot MHI bonda.. malam tu lepas isyak.. aku.. bonda & ayu belasah makan durian.. ceh!! ayat tak boleh belah.. BELASAH.. padahal.. 3 orang larat makan 4 biji je.. bukan besar mane pun.. kan?? kan?? 

warnanya tak la kuning sangat macam musang king..
sakan gak kan?? kan??
ni last yang kami makan malam pertama..
malam tu kami abis 4 biji buah durian.. malam tadi ulang lagi.. abis 3 biji kami makan.. tapi aku sudah tewas.. makan 5 ulas aku dah tersadai.. huwaaaaa!!! gastrik aku datang tetibe la ni.. sebab 2 malam berturut-turut makan durian plus tak makan ubat.. padan la muka aku.. bonda siap perli.. "mengata bonda jangan makan banyak-banyak nanti mabuk.. alih-alih dia yang mabuk.." adehhh.. ambik!! kan dah kene.. beringat!! kang masuk hospital pulak.. ohhhh!!! stop sekejap makan durian la lepas ni.. lepas raya kita sambung kalau ada musim lagi.. tapi.. sekarang ada musim ke?? ada je semenjang aku tengok.. korang rasa ada musim ke??

8 ulasan:

CtAyue berkata...

durian mmg sedap..kalau dah makan mmg sampai tak hingat punya..hehe.. dah kena perli ngn bonda akak kan..sweet je... :)

Acik Erna berkata...

assalam AH..puas hati dapat makan durian ye..

Aine Ainun berkata...

Kat kg saya johor nk abes musim da...

Erm..saya lgla parah, nmpak segala mknn semua nak...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

sedapnyerr!dah lama tak makan durian...huhu

LiNda berkata...

Hihi..bnyk nye bli smpai 10 bji.linda x mkn durian..sekarang ni durian da xikut musim,slalu tgok ade je org jual

rieda_ffya berkata...

rase nye bulan pose ni durian maskin byk kut..heee..dugaan

c u m u h a m a berkata...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu . Nak minta tolong sikit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share & promot skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

Saya Disini berkata...

sedpnye