Jumaat, Julai 20

menunaikan PERMINTAAN..

Salam 1 Malaysia..

Alhamdulillah.. Syukur.. masih bernafas di bumiMU YA ALLAH.. 30 Sya'ban 1433H.. esok dah 1 Ramadhan 1433H.. InsyaAllah.. esok akan mula berpuasa.. di kesempatan ini.. aku memohon ampun dan maaf andai tersilap kata, terkasar bahasa samada disedari atau pun tidak.. kita sebagai hambaNYA adakalanya leka dan cuai.. ampun dan maaf yang ku pohon..

memandangkan minggu last makan bersama rakan-rakan opis.. jiran sebelah meja mengidam pula bile dah dekat-dekat nak puasa ni.. maka aku cube tunaikan permintaannya.. teringin makan SPAGHETTI BOLOGNESE.. adoyaiii!! western la plak.. ada masanya tekak ni agak payah nak terima.. dari hari ke hari lain, asik tertangguh je.. bile dah dekat nak puasa, kat opis ni selalu ada agenda makan-makan.. orang bersedekah.. "orang memberi kita merasa.." kan?? kan?? dan semalam.. akhirnya.. TERTUNAI juga PERMINTAAN dia.. siap bawa anak terunanya lagi.. 

kami ke FRUITY CAKE & CAFE.. 1st time pegi situ.. tatau ape yang ada.. ni semua gara-gara rakan seopis makan bulan lepas.. maka dia teringin bila kawan tu publish kat FB gamba spaghetti tu.. banyak menu rupenya.. ada set-set.. kami ni mane lah tau.. nasib la adik manis kat situ tunjukkan.. layankan je la gamba kami di situ.. aku.. dia.. & anak teruna..

nadia & anak teruna dak akid!!
menu kami.. set lunch..

Spaghetti Bolognese
Chocolate Peanut Royal
ice lemon tea
tak cukup dengan ni.. kami tambah dengan..

Apple Strudel
Twist Doughut
donut ni.. opkos la anak teruna punya.. zoom in sikit anak teruna dan donut..

geram akid tengok donut yang gebu dan lembut tu..
abis sampai ke rambut kene gula..
nampak tak muka excited orang mengidam?? dan akhirnya..
licinnnnnnnnnn...
terima kasih puan nadia.. belanja makan.. moga murah rezeki kamu.. dan dak akid bam-bam sihat selalu..

3 ulasan:

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

uiks....sedapnyerr...seb baik tak pose lagi...huhu...

LYAfrina berkata...

yum..yum... sedapnyer..

salam ramadhan...

rieda_ffya berkata...

pic makanan lagi di bulan pose...pagi lagi nih...hee