Isnin, Jun 24

tak CUKUP pula..

Salam 1 Malaysia..

semalam terasa seperti di Genting Highland.. pagi ni.. ermmm.. terasa seperti di Cameron Highland pulak.. selalu dari jauh dah kelihatan bangunan Setia City Mall.. hari ni.. ermmm.. hanya pandangan kabur yang aku lihat.. betapa teruknya cuaca hari ni.. JEREBU.. 

budak sekolah semua cuti hari ni.. pekerja bagaimana?? hah! temanya nak cuti juga.. sila la bagi cuti.. nafas ku agak sempit hari ni.. di tambah sakit pinggang sejak semalam petang.. ni la akibatnya.. suka sangat semalam baring kat atas tikar lantai simen.. menyanyi bersama adik.. sampai menyakat dia bermain wechat.. sebelum ke pesta bunga..

PEMBENIHAN AWAN.. tak boleh buat pulak.. AWAN TAK CUKUP katenya.. alahaiii... cam ni lama lagi la nak hilang jerebu ni.. asik sedut asap je ni.. pakai mask?? oh!! aku yang tak betah memakainya.. sesaknya.. AWAN TAK CUKUP..  HUJAN TAK TURUN.. Ya Allah.. turunkanlah hujan.. datangkanlah awan.. bantulah hambaMU ini Ya Allah..

pemandangan di parking kereta.. barisan burung yang setia bersama.. walaupun jerebu..

pesanan untuk kawan-kawan..

nota blog : harap tahap antibodi diri ini kuat untuk melawan jerebu ini.. risau.. risau.. risau kesihatan bonda.. dan adik-adik.. harap semuanya OK!


3 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam AH..acik pun terasa sempit nak bernafas..kalau diluar..kulit jadi gatal2

Riedaffya ibrahim berkata...

take care ye...moga Allah turunkan hujan kan..

Aine Ainun berkata...

Kan kat sinipun da mula Jerebu...huhu

sama2 kita jaga kesihatan