Isnin, Jun 10

sangat RAKUS!

Salam 1 Malaysia..

dah petang baru nak ber entry.. ada ke perkataan ber entry?? hah! belasah je la asal boleh di fahami.. kompom rosak bahasa.. kene cop di dahi dengan blogger lain.. merosakkan bahasa.. maaf!!

tengok tajuk entry ni.. hah!! terkujat tak?? aku sangat rakus 3 hari ni.. kenapa?? ya.. aku rakus nak tau ending cerita SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA.. sebab?? cerita tu buat 1 ruangan dapur rumah ku setiap hari Jumaat jam 9.00pm menjadi riuh.. dengan gelak tawa aku dan adik ku.. nakal si Firash.. manja di Firash.. oh!! sweet.. dengan memek muka yang.. ishhh.. tak tau nak cakap.. "mula la tu.. ha.. mula la tu.. berangan tak sudah.." sibuk menyakat je adik aku ni.. tak boleh tengok aku over sikit! "hai.. tak kan dah beralih arah kot.. Aaron Aziz nak letak mane.. Ady Putra nak letak mane.. " gelak tawa 2 beradik ni.. gamat ruang dapur rumah.. kalau malam kami 2 beradik memang suka tengok tv kat dapur.. sambil lipat kain.. sambil basuh kain dalam mesin basuh.. buat apa yang patut.. 

berbalik tajuk.. punyalah payah nak dapat novel ni.. pegi pesta buku kat SACC MALL tak dapat.. pegi MPH Setia Alam tak dapat.. akhirnya.. beli ONLINE.. puas hati.. tapi kene sabar la.. 1 minggu menunggu.. dah dapat.. hah! terus belek bab.. last cite ni kat mane.. pas tu sambung baca.. RAKUS kan?? ha.. tu la kerakusan aku dengan novel ni.. hahahaha.. buruk betul la perangai ni..

harga RM30 dapat diskaun RM3 percuma penghantaran.. jimat sikit.. dapat RM27..

bile sambung bab yang belum di tayangkan.. maka.. cepatlah proses menghabiskan pembacaan novel ni.. sengih jangan cakap la.. adik aku siap warning.. "jangan cite yang belum ditayangkan.." baik bos kecik!! dengki la tu.. baca TEDUHAN KASIH tak abis-abis lagi.. hujung minggu ari tu.. selamat sudah.. tapi harus repeat bab depan-depan.. ada sedikit pengolahan.. tapi tetap BEST!! jiwa mula remaja?? ahakss!! makin berusia diri ni.. tapi novel tetap diminati..


sesuai la watak Firash Arshad & Syafa Aqira tu dengan Izzue Islam & Tiz Zaqiah.. nakalnya.. manjanya.. tinggal bape episod je lagi.. tak silap dalam 4 episod lagi kot.. semuanya ada 13 episod.. tengah berkira-kira nak baca novel mane coz ada 3 lagi yang belum baca.. ^_^

nota blog : semakin hari semakin suka pulak dengar lagu KITA Forteen ni.. layan la hero muda ni.. walaupun dah kawin.. nakal kamu! jangan muntah hijau ye kawan-kawan.. sekadar suka-suka je.. hiburkan hati tapi tak la keterlaluan.. ;)

5 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam AH..acik aru nk cari cerita tu diyoutube

Masya berkata...

tapi x sukalah watak qi tu .. mcm x sesuai koh.. koh.. koh...

lizz berkata...

saya tak sempat lagi nak nengok citer ni..

cahaya iman berkata...

haha, anje pun suke tengok citer ni..tp selalu lupe sbb sibuk layan zaira...huhu

Aine Ainun berkata...

saya pun dah suka tgk cite ni..eheheee..
bestkan..=)
mula2 ari2 x tgk tau..

minggu lepas terlepas episod pasni nk tgk kat tonton lak..=)