Rabu, Januari 30

Wordless Wednesday : PERNAH makan tak??

Salam 1 Malaysia..

tuan tanah kedaung sangat lemau.. plus emosi tak stabil.. huh! miss him so much!! fuyoooo!! jiwang yang berkilo-kilo karatnya.. ahakss!! nak tayang sikit.. korang pernah makan ke tak??

ce teka.. apa benda tu.. bagi aku.. inilah pertama kalinya aku makan benda ni.. sejenis kerepek.. nak tau apa jawapannya??

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

KEREPEK KETAM




nota blog: adehhh.. aku ke dia yang bersalah ni.. semalam aku buat keras diri.. hari ini.. dia buat pulak ke?? adehh.. jangan cam tu la cik abg.. jiwa kacau dah ni.. pls.. pls.. ampun.. len kali tak buat lagi.. hope dia baca entry ni.. uhuk!!


9 ulasan:

Saya Disini berkata...

xpernh mkn

:: Mrs.Eady :: berkata...

x pernah rase..

Masya berkata...

seyes tak pernah makan... tp meruku rasa ketam pernah hihihihihi....

SYANI berkata...

Tak pernah rasa lagi. Sedap ye???

Acik Erna berkata...

assalam AH..sedap ye kerepek ketam tu..acik pun tak pernah makan lagi tu

LYAfrina berkata...

tak pernah jumpa.. apa lagi klo nk makan

LiNda berkata...

xpernah mkn kerepek ketam..sedap x?

Cho Zila berkata...

tak penah makan.. entah pernah .. tapi kalau der ketam memang bestler...

seribupilihan berkata...

tak pernah makan pon kerepek tu..first time tengok..:-)