Rabu, Januari 9

2 malam LAGI..

Salam 1 Malaysia..

dah rabu!! yehaaaaa!! pagi-pagi sekarang pegi keje aku AGAK tension.. jalan betul-betul sesak.. banyak sangat kete atas jalanraya.. ni yang rasa nak merempit kembali.. tapi tu la.. abangchik pula sekarang dah guna motor aku tu.. kadang tu.. naik lenguh gak kaki kanan ni.. padahal kete auto.. kalau manual.. hah! jangan kata la.. minggu ni sangat-sangat la tension sejak sekolah Sri Tenby Eco Park dah mulakan sesi persekolahan.. huh! jalan dah jadi 4 link pun.. jem! pengguna yang tak alert ke.. ape ea?? dah dekat dengan sekolah baru nak ke kiri.. mula la stuck! dalam jem sempat lagi ea.. ushar-ushar.. kot ada rezeki ternampak Aaron Aziz.. ahaks!! anak dia sekolah kat situ.. tapi tak pernah pun nampak.. driver anta anak sekolah kot.. haishhh!! jangan buat andaian ya nani.. udah-udah la tu.. angan-angan je kot ternampak Aaron Aziz.. ahakss!!


novel ni kan.. sangat la santai.. aku gelak sorang-sorang baca novel ni.. semua hasil tulisan HERNA DIANA ni.. sangatlah best! kelakar.. aku sekarang kalau nak beli novel.. suka beli yang cam cite kelakar-kelakar.. tak nak baca novel yang kene memikir.. penat! baru suku aku baca.. hujung minggu ni agak-agak leh katam kot.. terbaik!!

2 malam lagi.. Adam & Hawa akan berakhir di 134 Astro Mustika.. fuhh!! kejap je ea.. dah 80 episod.. kira terbaik juga la adaptasi novel ke drama kali ni.. tak banyak lari dari novel walaupun ada yang di tambah untuk menyedapkan lagi cerita.. tak kisah yang di tambah.. jangan dikurangkan.. hah! ambik!! pandai la aku komen ea.. macam reti nak buat novel.. baca je reti..


episod semalam bukan main romantik lagi Am ya.. OKSIGEN!! hahahaha.. tersengih-sengih tengok bersama bonda.. yang tak menahan.. malam tadi aku ni.. siap rakam 2 cerita.. Adam & Hawa dah tentu la.. setting bersiri.. MELETOP pun aku rakam gara-gara nak tengok Aaron Aziz menyanyi.. ahakss!! ilang akal kejap.. FINATIK ke?? ntah.. suka cara dia kot.. dah tu.. siap buka twitter lagi kat handphone.. huh! sangat sengal malam tadi.. tergelak bile teringat.. KERJA GILA!!

lepas abis Adam & Hawa.. 1 lagi drama bersiri hasil adaptasi dari novel juga.. karya Aisya Sofea.. SEHANGAT ASMARA.. aku tak katam lagi novel ni.. ada dalam koleksi.. tapi tak katam.. kawan-kawan kate sebenarnya novel ni lagi best dari Adam & Hawa.. tak pe.. kita tunggu.. best ke tak.. bape bintang untuk Adam & Hawa.. bape bintang untuk Sehangat Asmara.. kan?? kan?? fuhh!! banyak dah merapu.. semua gamba dari cik google ya.. CPU masih demam.. hope petang ni dah ok.. doakan ya kawan-kawan.. sekian.. peace yaw!!

nota blog : agak geram dengan orang HQ.. suka suki nak tukar format.. plus asik kate aku tak anta report.. ate.. tiap-tiap bulan aku anta report tu bagi kat sape?? adehhh.. tak paham.. asik tuka-tuka format je memanjang.. pening!!

3 ulasan:

Cho Zila berkata...

siap tau lagi anak aron aziz sekolah kat ner.. fanatikni..
tak sabar nak tunggu malamni episod terakhir.. nanti rindu dah takder lagi adam dan hawa..

Unknown berkata...

peminat tegar AA la nih...nnt sy cari le nobel oh mama triku kalo sedap...da lama x layan novel alaf 21 psl sdkit mahal n crita kurang enak..

LiNda berkata...

malam ni last episod kan adam hawa...tapi mata da mengantuk...huhu