Khamis, Januari 17

KASIH sayangmu..

Salam 1 Malaysia..

17 Januari 2013 hari yang sangat indah pada diri ini.. Syukur.. Alhamdulillah.. masih bernafas di bumiMU ini Ya Allah.. masih dilimpahi kasih sayang insan-insan tersayang.. dianugerahkan kesihatan tubuh badan.. dimurahkan rezeki.. moga dipermudahkan segala urusan hari ini.. Selamat Ulang Tahun yang ke 64 untuk BONDA tersayang.. ♥ LOVE U SO MUCH!! ♥ dan hari ini juga.. seandainya.. panjang usia ayahanda.. usia juga genap 67 tahun.. Allah lebih menyayanginya.. 11 tahun yang lalu pergi mengadapNYA.. moga tenang di sana.. Al-Fatihah..

di saat adinda konvokesyen tahun lepas di PSIS Sabak Bernam

WE LOVE U BONDA!! abangchik & along je tak de dalam pict ni..

untuk majlis kecil sempena ulang tahun bonda.. aku akan raikan pada hari sabtu malam ahad.. untuk gembirakan hati bonda.. sedikit bacaan doa selamat.. dan jamuan kecil.. moga bonda gembira di samping anak-anak yang tersangat nakal ini.. kasih sayangmu pada kami tiada tolok bandingan.. tiada istilah jemu dengan kerenah kami.. walaupun banyak dugaan yang di tempuhi.. YA Allah.. moga bonda sihat-sihat selalu.. 31/1/2013 ni bonda ada checkup.. doakan kesihatan bonda ku ya kawan-kawan..

nota blog : today.. best moment.. merasai baby girl bergerak-gerak dalam perut.. Subhanallah.. tak terucap dengan kata-kata.. INDAH!


5 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam AH..selamat hari lahir untuk bonda AH

Bro Framestone berkata...

Terasa baby gurl gerak macam mana ek?

best :)

Masya berkata...

selamat hari lahir buat bonda.. moga dipanjangkan umur & diberi kesihatan yg baik...

CtAyue berkata...

selamat hari lahir buat bonda akak.

Cho Zila berkata...

selamat hari lahir utk bonda.. moga diberikan kesihatan yang baik...