Isnin, Mei 20

sudah CUKUP sudah..

Salam 1 Malaysia..

ISNIN datang lagi.. minggu ni 4 hari bekerja di opis.. tapi setiap hari bekerja di rumah.. tidak boleh di sangkal.. itulah kaum hawa.. suri rumah sepenuh masa ataupun bekerjaya.. di rumah tetap bekerja.. minggu depan dah mula cuti sekolah.. maka banyaklah jemputan majlis perkahwinan.. bila di undang, InsyaAllah.. aku cuba untuk menghadirkan diri.. tapi kalau ada hal lain yang lebih penting, maka mengirimlah gamaknya..

Syukur.. Alhamdulillah.. kesihatan diri makin pulih dari keletihan.. Ya Allah.. bile buat kenduri perkahwinan ni.. letihnya tak tau nak cakap.. mau 2 minggu untuk pulihkan tenaga.. haishhh!! pengantin tak penat macam orang yang bekerja keras kan.. walaupun belum bergelar pengantin.. tapi cam tau je.. pengantin tak sepenat orang yang bekerja keras menjayakan majlis.. ye ke??

bile tekak dah baik.. maka.. tekak mula mengada-ngada.. nak makan tu.. nak minum tu.. macam-macam!! tak pe.. memandangkan Ramadhan dah makin hampir.. layankan dulu tekak yang mengada-ngada ni.. apa yang nak di makan?? ntah kenapa.. tekak teringin betul makan SNOW CHEESE CAKE.. ni la akibat tengok gamba kat FB.. bukan pernah makan pun.. tapi terngok gamba dan terliur.. nak buat?? M yang sangat besar.. maka ku cari di Secret Recipe yang katanya ada jual.. oh!! kuciwa.. tiada.. yang ada dan ku beli hanyalah..

Durian Cake & New York Cheese Cake
 
boleh la dari tiada.. tengah berunding ngan anak buah.. minta tolong buatkan snow cheese cake sebelum dia bersalin.. harap-harap dipertimbangkan.. sudah-sudahlah anak tekak.. jangan meragam nak makan macam-macam ya.. 

mekasih bonda.. belanja makan nasi arab semalam.. telangkup lagi periuk di hari ahad.. mabeles!! nasi arab..

4 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam AH..tak boleh tengok gambar kek..rasa nak pi beli je ni

ieda immi berkata...

salam dikk
ahhhh sedapnyee cheese cake ..
dah lama x makan
huhuh baru2 nie beli carrot cake dari SR
puas hati .. ;)

Aine Ainun berkata...

Nasi Arab? sedpanya...

minggu depan balik seremban dah plan nk makan nasi arab=)

mmg penatttttttttttttt kenduri kawen,
pengantin penat menanti debaran je..heheee..jg pengantin mmg kena sgt2 menghrgai n berterima kasih pada yang membantu..=)

Masya berkata...

KEK YG MENGIURKAN...