Isnin, Ogos 27

ZAP!! ZAP!! cepat betul la..

Salam 1 Malaysia..

wahhh!! bersawang sudah blog den.. ate.. bulan puasa.. bape beno la entry den buat.. 1 je kot kalau tak silap.. bukan malas nak update blog.. tapi banyak beno keje yang nak di siapkan.. demi nak bercuti panjang masa raya.. ahakss!! macam awak sorang je bercuti raya ya.. tapi serius.. memang syok cuti raya tahun ni.. cuti awal.. dan hari ni baru mula bekerja.. dan opkos.. mood pasti tertinggal di rumah.. haishhh!!! bangun!!! bersemangat!!


pantas betul masa berlalu.. zap!! zap!! dah 9 Syawal.. rasanya masih belum terlewat.. di kesempatan ini.. memohon ampun dan maaf zahir dan batin kepada semua kenalan dalam dunia blogger.. andai ada tersilap kata.. samada disedari mahupun tidak.. ::SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. MAAF ZAHIR DAN BATIN::

nota blog : terasa ralat belum berkesempatan ambik gamba di studio.. angan-angan tak sudah aku ni.. hope tercapai sebelum habisnya bulan syawal.. ;)
harap-harap.. dapat la update blog selalu.. haishhh!! apa nak jadi ni.. (^_^)

5 ulasan:

rieda_ffya berkata...

welcome home...selamat ari raya..maaf zahir dan batin

LiNda berkata...

haii...lame menghilang
bz benor ye. Ape2 pun selamat hari raya..mintak maaf kalo de terkasar bahasa dlam komen2 atau entry..:)

:: Mrs.Eady :: berkata...

vitamin M dah melandaaaa...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

bulan pose n raya mmg bz.ym pun samer...huhuhu

Masya berkata...

selamat kembali ..............

(^______^)v