Isnin, Ogos 27

apa mau bikin?? ADAM HAWA..

Salam 1 Malaysia..

sedikit rasa terkilan dengan astro.. geram pun ada.. malam ni dah mula cite ADAM HAWA.. tapi aku tak dapat tengok lagi.. ape la astro ni.. suka suki nak tuka channel tau! mula-mula kata tayang kat astro bella.. lastly.. tuka kat mustika HD.. sangat geram.. adehhh.. sabo la duhai hati.. mau tukar ka tak mau ka.. kene tambah 20 hengget la pulak.. tungguuuuuuuu...


harap jalan ceritanya sama macam dalam novel.. kalau tidak.. pasti kecewa.. yang penting.. pelakon-pelakonnya.. MANTOP!! terbaik!!! selamat menonton ADAM HAWA kepada pelanggan mustika HD!! bermula malam ni.. jam 10 malam.. jangan lupa tau!!!

5 ulasan:

SYANI berkata...

ASTRO nak cari duit lebih la tu... Sapa nak tengok kena la tambah pakej & tambah duit..

Masya berkata...

biaserlah astro kan....

ape lagi tukarlah ..

kt pun berebut remote dgn amir nak tgk huhuhuhuhu ..... dia asyikla nak layan kartun

Cho Zila berkata...

gituler asteruk... kot idak tak kaya rayaler tokey dia...
takper sabojerleerkan... akak tengok dah... tapi tak layan lebih2...

Arjuna Sakura berkata...

Dah tgk dah kedua dua episod. jalan cerita agak perlahan. namun ada daya penarik utk terus menonton cerita ini.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

hehe.. malam semalam dah tengok, semalam ada program opis pulak... huuu~ tapi tu lah astro.. asyik cari jalan suh orang tambah duit unt depa tapi bila dah ada, ulang2 je cerita yang sama sejuta kali.. huuu~